Djuren

Hade en sådan underbar dag igår, fast jag var SJUKT TRÖTT!!! Inte så många timmars sömn 😦 Men fick tillbringa dagen med fina personer som vanligt. Det var hur underbart väder som helst, solen sken och det var en hel del plus grader. Bestämde att nej, nu vill jag att vi ska ut och promenera och det gjorde vi.

Vi var och promenerade i tre timmar och som det var underbart och fick använda mina fina solglasögon med, som jag köpt när jag varit i Milano ett par Giorgio Armani som jag gillar grymt. Får ta foto på dom någon dag och visa. Men vi gick runt överallt, sen gick vi till Valla och titta på några av djuren men alla var inte ute ännu. Har velat gå dit fler gånger men nästan alla sagt att det är inget och se.

Det var det visst!!! Jag gillade det grymt mycket och ska dit fler gånger, lätt! 🙂 Tog lite foto på några av djuren och måste ju visa er.

~ av micorazoon på 31 mars 2011.

Kommentera

 
