Hur långt åker han???

Igår natt innan jag skulle sova så kollade jag mina mail och såg att hade fått ett mail av min underbara och fina älskling!! Som jag blev glad att läsa den och även tårögd för han hade skrivit så fint till mig. Vet ni?? Han är SÅ fin, min älskling!! ❤

Det är bra med honom och familjen efter omständigheterna och han är orolig för mig, fast han inte behöver. Fast förstår honom, är ju orolig för honom hela tiden och det är som stor skillnad. Han är fortfarande med familjen i Benghazi och internet, mobil och allt annat fungerar fortfarande inte.

Han åker då och då en bra bit till en hotell för att kunna få låna internet via dom för att kontakta mig att vet hur det är och att han vet hur det är med mig. Vet ni hur långt han kör för att kunna skriva till mig?????? Han åker 25 mil enkel väg!!!! Snacka att han är så söt, fin och underbar! Där snackar vi verkligen att älska mig ❤

Ana mushtaktakton elik ❤ Ana ohebok ❤

~ av micorazoon på 31 mars 2011.

Kommentera

 
