Jag o Oliwer

Det var en riktigt trevlig dag igår, utom att var totalt finito. Det här är fan jobbigt att inte sova något på nätterna,  tror att jag tänker en hel del undermedvetet och har en hel del saker som snurrar i skallen.

Oliwer och Jenny var här igår kväll och dom har sovit över med, så fick en helt underbar väckning. Jag och Oliwer låg i sängen och pratade, skrattade, busade och hade det mys idag 🙂 Han är så duktig, han har sovit hela natten så bra. Åt lite och fortsatte att sova. Men här är några foton på mig och Oliwer igår.

~ av micorazoon på 02 april 2011.

2 svar to “Jag o Oliwer”

  1. Vilken liten sötnos!
    Förstår att det är jobbigt att inte kunna sova ordentligt. Man blir ju helt utmattad. Hoppas att det vänder snart…

    • Visst är han! 😉
      Ja, det är sant att man blir totalt utmattad. Inte många nätter jag sovit sen min älskling åkte till Libyen :S Tack, det hoppas jag med 🙂

Kommentera

 
