Dop

Funderar här för fullt att vad är det som har hänt i mitt liv sen Karlskrona och ärligt talat vet jag inte, vet dom större grejerna som hänt. Har varit på dop med I, det var Oliwers dop dag den söta lillen som inte är så liten mer. Shit vad tiden går snabbt, han växer och växer hela tiden.. han är redan 5 månader.

Vi tog en hel del foton därifrån, men har inte fått dom ännu. Får ta och lägga ut dom direkt jag får dom och att ni får se hur jag såg ut då, var riktigt nöjd med resultatet om jag får själv säga det 😉 Snyggt var det och kände mig väldigt lyxig, var bara en Ferrari eller något som fattades 😛

~ av micorazoon på 30 april 2011.

Kommentera

 
