Fortsättning på uppdateringen..

Fortsättning på vad som har hänt. När vi var i Karlskrona så fick jag ju träffa min fina, underbara, härliga vännen A 🙂 Det var skit länge sen vi träffades sist och som jag har saknat min gumma! För sällan man träffas och vi borde göra något åt saken, går ju inte ha så att inte träffa mina fina vänner.

Vi hade det super mysigt i alla fall och mycket att ta igen var det och som vi babblade och skrattade, var härligt att IA och LA fick träffa min vän A med för hon har varit hela tiden omtalad till tjejerna. Var med hela gänget ute på stan och shoppa, hittade några plagg därifrån och köpte bl.a. en svart kavaj till Oliwers dop och samtidigt för att ha en kavaj. Har en svart sen innan, men när jag gått ner i vikt så mycket så ser den inte klokt ut. Den är såpass stor nu, får ha den i skåpet för förr eller senare kommer jag kunna använda den igen.

Vi var även sen på kvällen fixat oss i ordning fint och gick sen till en fin restaurang och hade jätte trevligt 🙂 Snacka vad god mat det var och verkligen service inriktade, väldigt väldigt många plus från min sida och passade på att dela en flaska rött med A. Sen var det bara gå och lägga sig och dagen efter börja packa ner allt. Snacka vad tiden sprang iväg och sen började vi köra mot tingsryd. Men tror jag har redan berättat det, men nu fick ni höra den igen 😉

~ av micorazoon på 30 april 2011.

Kommentera

 
