Snabb uppdatering..

Hmm.. var ska jag börja. Märkte att har inte skrivit något sen jag var i Karlskrona :S Den resan var helt underbar och som jag behövde den. Det började ju med att vi åkte till Ljungby och tittade på Asplövens ishockey match och umgicks med killarna efter matchen, vilket var skit kul och som vi skrattade.

Efter matchen åkte vi till Karlskrona och bodde på ett vandrarhem som var riktigt bra och bra läge, inne i centrum var det och inte så dyrt heller och mycket plats. Lätt att man kom överallt med rullstolen, rekommenderar varmt. Men jag och mitt minne nuförtiden så kommer jag inte ihåg vad den hette :S

Vi hade jätte mysigt och kul som fan med tjejerna och tackar än engång mina fina tjejer IA och LA som gjorde resan möjlig 🙂 Där snackar vi om fina och underbara vänner. Vi passade på att vara ute på stan och shoppa, äta gott och äta skit god glass!! Lätt tusen gånger bättre än bosses här i linkan 😛

~ av micorazoon på 30 april 2011.

Kommentera

 
