Ishockey vm..

Jag är väldigt intresserad av ishockey som många av er vet som läser min blogg. Överlycklig nu när det är ishockey vm och har i stort sett varenda match. Har allt som allt missat ca två matcher och resten har jag tittat och då menar jag alla 🙂

Ja, jag vet är nörd när det gäller hockey 😉 Självklart hejar jag på Finland!! 😀 En hel del skrikande kan jag ju säga att tjejerna tittar chockande på mig smått skrämda och sen bara skrattar. För skriker för det mesta på finska och svär som en tok.

Ikväll spelade Finland – Ryssland och Finland vann 3-0!!! HYVÄ LEIJONAT, HYVÄ SUOMI!! Ja nyt huudetaan IHANAA LEJONAT, IHANAA LEIJONAT IHANAA!! 😀 Ska bli härligt och se Sverige – Finland spela finalen.
Har ni följt ishockey vm?

~ av micorazoon på 13 maj 2011.

Kommentera

 
