Väntar på att får åka upp

Ligger och väntar på att få åka upp till operationen. Varit i alla fall och duschat engång till och sängen är renbäddat. Sen kom narkosläkare och fick en kanyl och då var det några special narkosläkare som får svåra fall som mig 😉 Nu fick jag droppen med, den enda vätskan som jag får på väldigt många timmar. Och smärtstillande fick jag precis. Få se hur länge det tar innan jag får åka upp till operationen. Om det är om en eller två timmar, fast tror nog att det är snart.

Annars har det inte hänt så mycket, sovit tills jag blev väckt av narkosläkarna. Sovit som en stock och fönstret är öppet för är ju så himla varmblodig av mig 🙂 Som jag skrev igår så lär jag inte skriva fler inlägg på bloggen idag. Det ska bli skönt och bli av med den bråkiga höften och inte konstigt att har så ont, som den ser ut!! Senare idag är det en annan typ av smärta som går bort sen efter ett tag. Vad ska ni göra idag?

~ av micorazoon på 25 maj 2011.

3 svar to “Väntar på att får åka upp”

  1. Åh tack ^^, Jag ska snart lägga upp outfitbilder =D

  2. Kul att du gillar den =D Ja den är väldigt fin ^^, Nej, den är uppsydd till mig, efter mina mått alltså. Jag har inte fållat upp den =) Så det finns inte att köpa i någon affär tyvärr.

Kommentera

 
