Hemkommen efter operationen..

Hej på er alla!

Det var skamligt länge sen sist :S Har varit skit dålig med bloggandet, som ni har märkt 😉 Har fått en hel del mail av många av läsare som undrat vad som har hänt. Nu ska jag försöka ta tag igen i kragen och uppdatera. Hoppas jag lyckas denna gång 🙂

Oj, vet knappt var jag ska börja för det har hänt en massa och få se om jag kommer att komma  ihåg och berätta allt. Det viktigaste lär jag komma ihåg i alla fall. Men då går jag bakåt i tiden till att jag kom hem från Lund och hur allt har gått efter höft operationen.

Kom hem från Lund så var jag väldigt väldigt trött och hade skit ont, vilket inte är alls konstigt om man tänker på vad dom fick göra och hur stort ingreppet var. Så på det sättet mådde jag  inte så bra faktiskt men är envis som alltid. Tränade flitigt med mina tjejer och det gick framåt hela tiden, har ju ett gåbord här hemma med som jag kunde träna med. Tjejerna var helt underbara som alltid och tyckte det var ovant att se mig stå och ta några steg för har ju suttit endast i rullstol ett bra tag utan att kunna göra något. Men dom fick ju gå bakom mig och vara redo ifall att.

Men allt har gått verkligen bra och det är såååååå himla skönt att ha fått höften bra igen. Visst har jag fortfarande ont i den och det lär jag ha ett tag till.

~ av micorazoon på 30 juli 2011.

Kommentera

 
