Resan upp mot Haparanda

Fick prata med min älskling precis ett par dagar innan midsommaren och det är alltid lika kul och underbart att få prata med honom. SOM JAG SAKNAR HONOM!!! ❤ Vi pratade en massa som alltid och blir uppdaterad hur det är i Libyen, vilket inte är bra alls.. fast Sverige skriver knappt något om det mer.

Direkt efter midsommaren så var det bara att börja packa och ha sig inför Haparanda resan och denna gång såg jag faktiskt fram emot att åka upp till happis 🙂 Hade ett bra gäng med mig och att vi hade kul!!!! 😀 Det var helt underbart och få träffa alla, familjen och släkten och vänner. Passade självklart att umgås med familjen och släkten en massa och vi blev bjudna på flera middagar på olika ställen, det var mysigt.

Även kul att visa runt för tjejerna överallt, för dom hade aldrig varit så högt upp förr och vi gjorde en massa och reste runt, upp till fjällen med bl.a. Jag har några foton från resan som jag tagit med mobilen för tjejerna har en massa foton som jag ska kopiera, dom hade som båda en systemkamera. Lägger ut fler sen när jag har dom. Men här ska ni få se några foton som jag tagit.

          Bild nr.2 är tagen när vi kör uppåt till Haparanda vid ca kl:23 tiden. Synd bara att det är svårt att få en bild med mobilen som visar hur ljust det är mitt på natten. För det är lika ljust som på dagen, så är det dygnet runt och det är jätte vackert!!

Bild nr.3 är också tagen från bilen när vi kör upp. Vad tycks?? Har ni varit så högt upp i Sverige någon gång??

~ av micorazoon på 30 juli 2011.

Kommentera

 
