En del firande samtidigt..

En sak som hände i Happis var att träffade en viss person som jag verkligen skulle ha sluppit! Dom som känner mig vet vem jag pratar om.. någon jag varje gång har hoppats att slippa, men inte denna gång.. *suck*.. säger äckel! Vet att nu är många av er nyfikna säkert när jag bara säger så, men det är bäst att inte gå in i det.

Känns som jag har glömt att berätta något, men kommer inte på vad. Självklart var vi och fikade på arnolds, det är ett måste varje gång!!! *slurp* 😛 Vi firade även våra fina mormor som fyllde 87 år! 🙂 Det var kul för då kom ju hela släkten dit typ.

Sen så helt plötsligt bestämmer mamma och pappa att dom ska fixa födelsedagskalas för mig, fast det var ett tag till min födelsedag. Men dom ville passa på och fira när jag är där, för annars kan dom inte fira mig sa dom.. så söta så!! Föräldrarna fixade då en grillfest och det var en del folk som kom och det var hur trevligt som helst och sååå himla gott!! 🙂

~ av micorazoon på 01 augusti 2011.

Kommentera

 
