Och säga hejdå…

Undra om jag har glömt och berätta något? Eller jo.. vet att har inte berättat allt till er ännu, men det kommer.. 😉 Uppe i Haparanda umgicks vi med min familj jätte mycket och var och åt middag hos mamma och pappa. Dom vill typ skämma bort mig när jag kommer dit, vilket jag kan ändå förstå. Sen hittade vi en hel del mys till dom med.

Ville en dag i alla fall tacka mamma och pappa för hur fina dom är och hur mycket jag älskar dom, så var och köpte en jätte stor blombukett. Direkt jag har fått foton från resan så ska jag lägga foton därifrån och har för mig att vi tog foto på buketten med.

Vi var verkligen annars hela tiden i farten och var som att tiden inte räckte till. För första gången sen jag flyttade från Haparanda till Linköping såg jag fram emot resan och första gången ever som jag ville stanna längre! Vi hade verkligen så kul och ett underbart gäng! 🙂 Skulle ha stannat längre om jag inte hade haft läkartider och passa, som var viktiga och åka till med.

Mamma och pappa ville också gärna att vi skulle stanna längre, men tyvärr gick det inte. Nästa gång kanske.. återstår och se. Det var faktiskt skit jobbigt och säga hejdå 😦 Vi alla började ju gråta och menar verkligen alla!!! Men det kändes skönt att åka och känna att resan var underbar och ser fram emot nästa gång.

~ av micorazoon på 01 augusti 2011.

Kommentera

 
