Gästernas ankomst

Ett par dagar senare efter att vi firat min gummas födelsedag så var det full ös… ni skulle ha sett!!! Städa lägenhet från topp till tå verkligen! För skulle få gäster, en kompis till mig som jag känt sen 1986? Shit… det är länge! När jag var inlagd i Lund och blev opererad så var E och hälsade på, då hade vi inte träffats på ca 9,5 år!

Hennes äldsta barn H är 10 år och A är 6 år, så himla söta. Träffade dom i Lund för första gången eller H var ju liten plutt sist jag träffade honom. När vi sågs i Lund så bestämde vi även att dom skulle komma upp till Linköping och hälsa på. Hann inte vara hemma många dagar efter Haparanda resan så kom E, H, A 🙂

Skönt att dom hade tyckt så mycket om mig så dom såg fram emot resan hit och var tydligen det enda dom pratade om sen vi träffades i Lund. Söta! 🙂 Vi gjorde en hel del när dom var i linkan och så mysigt och trevligt vi hade.

     

~ av micorazoon på 02 augusti 2011.

Kommentera

 
