Fortsätta och titta?!

Vad hade jag för mål att hitta från marknaden?? Har bestämt att vill göra lite nytt här hemma. Alltså ändra små detaljer som dekorations kuddar, gardiner och små färg klickar här och där 😀

Ett av mina största hobby är inredning. Får nya inspirationer hela tiden och ändra hela tiden, men ekonomin tillåter inte det hela tiden.. tyvärr :/

Men tillbaka till marknaden. Det var verkligen en massa fint som jag VILL ha och bästa är att köpa nu när priserna är SJUKT billigt eller mesta är det i alla fall. Fanns lite grejer som var dyra ett bra ex. en spritsare.. vad tror ni att det kostade??

En liten helt vanlig spritsare kostade 129-139 kr!!!!!!!!!!!!!!!!! Och sen var man ”tvungen” att köpa ändan till spritsaren och EN kostade 25 kr!
Då åker jag helst fast till Ikea o köper hela kittet! Skulle få 3 spritsare och ingår flera olika änden (eller vad det heter?) 😉 I alla fall till priset av en i marknaden!!!

Ett måste för mig är att sy nya dekorationskuddar till soffan och hittade skit snygga och coolt tyg som fan! 😀 Är ruskigt GLAD och nöjd med köpet!! Självklart köpte jag två dragkedjor till. När dom är färdiga så ska ni få se dom 😛

Hittade två till riktigt fina tyg men köpte inte, men en av dom måste jag bara ha! Och det är -20%, det tackar jag ja till. Och jag fick nästan -50% för hon gillade mig som person tydligen. Självklart tackar jag och tar emot 😉

~ av micorazoon på 04 augusti 2011.

Kommentera

 
