Skit mycket och titta!

Jag som hade planen att skulle skriva några blogg inlägg efter marknaden. Men har jag hunnit med det?? Nej, det har jag inte! :/

Tänkte att ska skriva ett litet inlägg nu ifrån mobilen istället. Snacka vilket underbart väder det har varit nu ett tag och så varmt! Verkligen njutit av det.

Åkte med min gumma J till Skänninge marknad som är tydligen Nordens största. Hade hört talas om det och tänkte att självklart måste vi dit och kolla läget.

Hjälp vad mycket folk!!! Snacka vad bra dom tjänar bara på parkeringarna. För det är ju tomt ägarna som står och tar betalt av folk för att få parkera i deras tomt! Smart som fan.. speciellt när dom tar ca 40 kr.

Det var massa och titta på att till slut orkade man inte mer eller inte jag i alla fall. Vi gick runt i ex antal timmar och gick ”bara” halva! :/ Kanske fortsätta imorgon?

~ av micorazoon på 04 augusti 2011.

Kommentera

 
