Världens största godisaffär!!

När E, H och A var här så hade vi rätt fullt upp varje dag och hade det super bra och kul 🙂 Vi var en sväng på Cloetta Chokladbutiken, hade aldrig varit där förut så det blev en del nytt för min del med. När vi kom till Cloetta chokladbutiken så måste jag säga att som jag blev besviken!!

Den var ju skit liten!!! Typ inget och välja på, tyckte jag i alla fall. Men jag tror att varför jag blev besviken är att i Haparanda har vi Candyworld som är en av världens största godisaffär på 3000 kvm!!! Liten eller hur!?! 😉 Så inte egentligen konstigt att blev besviken på Cloetta chokladbutiken.

Här är några foton från Candyworld när vi var där och shoppade lite när vi var uppe i Haparanda med tjejerna 🙂

   

   

    Ni ser lösgodiset?? På andra sidan av väggen är det en till lika lång vägg med lösgodis. Ni ser en liten bråkdel av Hello Kitty godis. Finns även ett litet lekland för barnen 🙂

 

~ av micorazoon på 06 augusti 2011.

Kommentera

 
