Min favorit <3

Har haft gäster här i ex antal gånger, men mina fina Jenny och  Oliwer är ju underbara!! Dom kommer och hälsar på en del och det blir jag överlycklig över och få busa med fina Oliwer 😉 Här är ett av Oliwers besök hos oss och  massa bus. Detta är fotot innan jag blev opererad i Lund som var i slutet av maj och som jag hade ont, men lilla busen fick mig alltid att må bra och tänka på annat.

Knäppa tantens favorit 😉 Älskar dig Oliwer! ❤

~ av micorazoon på 09 augusti 2011.

Kommentera

 
