Plantorna april och juni 2011

När jag var i Lund så var min fina L och I hemma hos mig och vattnade mina plantor att dom inte skulle bli ledsna och tjejerna lyckades bra 🙂 Fick mms av tjejerna om hur mycket dom hade vuxit bara på några dagar och det var kul och se.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att gå ut på altanen och se plantorna, som dom hade vuxit!

Här är engång till före och efter bild

      Bild nr.2 och 3 är tagna 110609 🙂

~ av micorazoon på 10 augusti 2011.

Kommentera

 
