Får busa med min fina

Min fina Jenny och Oliwer var och hälsade på här en dag, lika underbart och trevligt som alltid! 🙂 Få umgås med mina fina! ❤ Oliwer är så underbar… SÅ söt att man skulle kunna ”äta upp” honom. Ska bli så himla härligt på alla sätt att snart kommer min fina älskling hem och får också ÄNTLIGEN träffa fina Oliwer ❤

Det ska bli så härligt och vet att dom två kommer trivas ihop.. Oliwer kommer gilla Abdu och han har så bra hand om barn att det är härligt att se. Vet ni hur mycket jag ser fram emot ALLT!?!! Här kommer ett par foton på Oliwer som skrattade som vanligt åt knäppa tanten 😉 Man ser att han ler och ler med ögonen med..  söt!

 

~ av micorazoon på 12 augusti 2011.

Kommentera

 
