Min födelsedagsfirande :)

Nu börjar nästan bli snurrig här för det är sååå himla mycket som har hänt dom senaste månaderna som jag inte skrivit något. Visst har skrivit en massa men det är en hel del kvar faktiskt och nu har jag tagit och skrivit lite andra inlägg mellan så då blir jag lite vimsig 😉

Håller väl på och bli gammal… eller?!? 😉 Angående det så har jag fyllt år 26 juli och blev 33… eller vänta nu, 22 år för äldre än det blir jag inte 😛 Hade bjudit lite vänner på kaffe och tårta, fast hade det två dagar senare. Vissa kom då och andra en annan dag  och jag som är van med mamma som alltid bakar egen tårta.

Då menar jag att man bakar tårtbotten och allt själv, inga färdiga botten här inte! Dom är såå äckliga enligt mig i alla fall. Gjort också tårta själv sen jag flyttade hit till linkan och självklart gjorde jag detta i år med.

            Första tårtbotten och blev en till och delade i mitten, alltså 4 våningar, Bild 2. Lärt Jenny och spritsa för första gången ever! Men hon var duktig elev! 🙂 Nr.3 Öppnar första presenten och fick det av Lian och E och det var presentkort till Gina Tricot för 300 kr! Shopping ja, tack! Och då kanske jag hittar något nytt till älsklingen kommer hem 😉 Nr.4 Öppnar presenten från Jenny med fam. och det var medlemskort till meddo, alltså solarium och ifyllt med 300 kr!! Får sola massor tills älsklingen kommer hem och ska bli brun som fan!! 😛

~ av micorazoon på 12 augusti 2011.

Kommentera

 
