Blå-lila sminkning 110812

Här kommer sminkningen som jag lovat er, testade och sminka mig lite olika så gjorde ögonen helt olika för det var bara för att leka lite 🙂 Och eyeliner är katastrof för lata jag orkade inte ta bort mascaran som jag hade fixat på morgonen.

Så ursäkta mig för det, men nu kommer dom efterlängtade sminkningarna och denna sminkningen har jag använt

MUS cover all mix
MUS HTL platina
88 paletten
MUS eyedust sight
MUS eyedust crystal
Isadora svart kajal
Loreal mascara
Loreal solpuder
Isadora rouge som jag inte kommer ihåg namnet på

   

~ av micorazoon på 13 augusti 2011.

Kommentera

 
