Make up store – 40%

Det var ett bra tag sen sist jag gjorde ett smink inlägg och lovar inget, men ska försöka vara lite flitigare på det. Idag fyllde Make up store 15 år och hade därför rea idag på ALLA eyedust!! Jag som öhm.. älskar smink och har en hel del.

Alltid när jag varit på MUS så har jag velat köpa flera av eyedust:en men inte egentligen haft råd, för dom är ju inte direkt billiga enligt mig i alla fall. Så när jag fick veta att dom hade -40% på alla eyedust så fixade jag i ordning mig lite snabbt och vi gick till stan.

Det är typ aldrig varit -40% på MUS eller jag har aldrig sett det i alla fall, kom ut därifrån med 6 stycken!! Alla färger jag kollat varje gång och tog lite bilder så ni skulle se vad det blev för några och i vissa ser man inte så mycket tyvärr av färgen för bilderna är tagna med iphonen.

 

 

 

 

 

 

 

~ av micorazoon på 13 augusti 2011.

Kommentera

 
