Godnattsaga

Har ju fortfarande massa och berätta om vad som hänt på dom månaderna jag inte skrivit blogg, så nu hoppar jag igen lite bakåt och bl.a. till då när jag hade gäster. Det var som sagt jätte trevligt att dom kom och hälsade på.

Hela gänget är helt underbara och yngsta barnet Alva hade fått en bok som var ny, men hon hade bara tittat på den för hon kunde inte läsa riktigt ännu. Så en kväll kröp båda och la sig bredvid mig i sängen och med boken, för hade frågat om hon ville att jag skulle läsa den?

Jaaaaa… var svaret, så vi låg i sängen och barnen höll om och lyssnade väldigt koncentrerade 🙂 Läste hela boken och alla blev jätte nöjda och glada, sen var det bara sovdags för barnen och oss att vi skulle orka stiga upp på morgonen.

~ av micorazoon på 14 augusti 2011.

Kommentera

 
