Lila rosa sminkning 110812

Vi hade kräftskiva och party hela kvällen och natten så därför kom det inte ut fler inlägg igår. Berättade till er att sminkade varsitt öga olika i förrgår men la bara ut ena igår, så här kommer den andra. Här har jag använt:

MUS cover all mix
MUS HTL platina
88 paletten
MUS eyedust perfect
MUS eyedust crystal
Emite cake eyeliner
Loreal solpuder
Isadore rouge
Loreal mascara
Emite ögonbryn skugga kommer inte håg vad den heter
Isadora svart kajal

     

~ av micorazoon på 14 augusti 2011.

2 svar to “Lila rosa sminkning 110812”

  1. Fint! Lila är lätt min favoritfärg när det kommer till skuggor! Särskillt på en kall hudton till höst och vintern, dösnyggt! Kika gärna in min sminkblogg också! 🙂 Eller ah, lite mode, lite smink,lite skönhet och lite av varje :d du kanske gillart 😀 Och fråga gärna om sakerför jag har tusen sminktips på lager ;D

    • Tack! 🙂 Ja, lila är alltid snyggt och till alla ögonfärger med tycker jag. Då ska jag ta och titta lite 😉 Jag försöker att lägga upp lite fler sminkningar och under dagen eller imorgon kommer en till sminkning så bara hålla utkik 😉

Kommentera

 
