Planterar en av oregano sorter..

Jag har köpt en hel del kryddplantor att ha hemma och inomhus denna gång bl.a. och här försöker jag vara duktig med det lilla jag kan, självklart har jag hjälpt på typ allt utom sminkning osv 😉

 

Bordet ute på altanen var totalt fullt med jord, krukor och en massa kryddor. Som det luktade gott!!!

Har ni smakat på oregano hot & spicy kryddan någon gång? Ni som tycker om lite starkare mat så rekommenderar varmt att testa, har däremot inte testat det i någon mat ännu men det kommer. Däremot har jag ätit bladen 😛

~ av micorazoon på 15 augusti 2011.

Kommentera

 
