En sväng på Ikea

Kommer ni ihåg när jag var i marknaden och tittade vad spritsare kostade i skänninge marknad?? Berättade då till er att ska köpa en från Ikea, kan ni gissa vad den kostade i Ikea och det var med flera såna pluppar som man kan göra olika mönster på?? Betalade 49 kr för hela kittet, dom i marknaden tror dom verkligen att dom är billiga eller vad??!

Men nu har jag en sådan så slipper göra av bakplåtspapper varje gång 😉 Skit bra, nu kan jag fortsätta och baka och göra massa olika dekorationer om jag känner för det. När jag var i Ikea så passade jag även på och köpa en dokument korg eller hylla som jag köpte till köket så att kan sortera posten smart direkt istället för att få en himla stor hög med post på bordet.

Har två orkidéer i vardagsrummet med dessa krukor och har köpt två orkidéer till våra sovrum så köpte likadana krukor, gillar dom skarpt. När vi var och hälsade på hos moster så hade hon en riktig smart och behändig skål för bl.a. sallader, var man kan skölja salladen tex. och sen snurra så den blir torr typ. Nu när vi var en sväng på Ikea så självklart passade jag på att köpa en sådan 🙂

~ av micorazoon på 16 augusti 2011.

Kommentera

 
