Ljuslyktor??

Jag köpte ljuslyktor med älsklingen förra sommaren för vi tänkte att dom ska vi ha ute året om typ. Att det är så himla fint och ha levande ljus ute och vi båda älskar det jätte mycket. Vi köpte från Ikea dom tjocka ljusen, ni vet vilka jag menar? Och dom finns ju i olika storlekar och solen gjorde dom helt sneda, vilket jag blev paff med tanke på att dom var så tjocka.

Testade det igen i våras, men samma sak igen dom blev sneda! Utom den som var lite kortare men samma ljus. Har ni några tips om vad jag kan ha ute och ha levande ljus?? För hos mig står det helt stilla. Hittade dessa nu och gillade dom grymt.

~ av micorazoon på 16 augusti 2011.

Kommentera

 
