Ljusstaken jag blev fast i

Berättat till er om att vill göra lite små ändringar här hemma, men då menar jag att ändra tex. dekorationskuddar, gardiner och annat smått och gott. Sen vill jag självklart att lägenheten ska vara tipp topp när älsklingen kommer hem 🙂

Ville hitta något nytt och fint hit hem och älskar värmeljus på alla sätt, har en del och välja mellan men när vi var på skänninge marknad så var det en man som sålde jätte fina ljusstakar i alla olika form, storlek och färg. Dessa blev jag helt fast i och fick dessa tre för samma pris vad en egentligen skulle ha kostat, man fick välja ”skålen” som fanns i olika färger som tex. blå, grönt, rött, lila och vitt bl.a.

Som ni ser så valde jag vita.

~ av micorazoon på 16 augusti 2011.

Kommentera

 
