Spola fram tiden till…. dagen!

När älsklingen berättade att han kommer hem så har jag verkligen varit SÅÅ glad att knappt vet vad jag ska ta mig till 🙂 Ni kan inte förstå hur mycket jag saknar honom och hur mycket jag älskar honom!! Fast det borde man förstå med tanke på att både jag och Abdu har orkat kämpa, nu är det 9 månader sist vi sågs.

Vill bara spola tiden till dagen jag åker till Arlanda och hämtar honom! 🙂 Självklart vill jag att ALLT här hemma ska vara tipp topp och verkligen perfekt när han kommer hem. Visst vill alltid ha det perfekt för är pedant, men nu ska exakt allt vara perfekt. Ni kanske tycker att jag är knäpp och det får ni gärna göra. Skulle ni  inte vela det om ni hade varit ifrån varandra så länge?

Tog direkt fram ett kollegieblock när jag fick veta dom underbara nyheterna och kan ni gissa varför? 😉 För att skriva en lista vad som ska göras och vad ska vara färdigt tills älsklingen kommer hem. Skulle ha behövt det oavsett, men har en skit bra pep för att göra det nu.

~ av micorazoon på 17 augusti 2011.

Kommentera

 
