Min finaste babe!! <3

Igår har det varit en jobbig dag på alla sätt egentligen bl.a. skit ont och en dag som jag verkligen INTE har sett fram emot. Min fina underbara R som jag lärde känna drygt ett halv år sen, vi har blivit enormt tajta och hon är en av dom bästa och finaste tjej jag träffat.

Hon ska flytta och studera, vilket är jätte bra och är verkligen glad för hennes skull. Hon är värd allt underbart och det bästa man kan drömma om, men jag kommer sakna henne så fruktansvärt mycket!!! Vi kommer självklart ha kontakt och träffas, men blir så konstigt och tomt utan min R.

Igår var det sista dagen/kvällen vi träffades och umgicks innan hon ska flytta, mycket och prata om som vanligt och vi började böla. Men vi hade en väldigt trevlig kväll med massa mys och så tittade vi på filmen Something Borrowed med bl.a Kate Hudson och Colin Egglesfield som är såå himla snygg! 😉

Du är en av mina bästa och underbaraste vän och jag älskar dig babe!!!! ❤ ❤ ❤

~ av micorazoon på 18 augusti 2011.

2 svar to “Min finaste babe!! <3”

  1. oooooohh hjärtat!! Nu blev jag tårögd, du är så underbar!! Kmr sakna dig maaasssor, kmr alltid finnas här för dig och det vet du! Älskar dig gumman! ❤ ❤ ❤

    • Saknar dig redan!! Och du vet att jag kommer alltid att finnas här för dig med babe!! ❤ Du är så viktig för mig! Pusss ❤

Kommentera

 
