Ni är underbara!!

Vad skulle jag göra utan mina fina vänner, min familj.. min moster och min älskling!!?

Skulle inte klara av all kämpande utan er! Ni är SÅ fina på alla sätt verkligen och som jag älskar er!! ❤ Ni betyder mycket för mig!

Min älskling fast han är långt borta så är han så fin! ❤ Ser verkligen så otroligt fram emot att du kommer hem. Du har gått igenom så otroligt mycket och sett saker jag önskar att ingen skulle behöva se. Vi får fortsätta att kämpa och med hjälp av varandra så klarar vi oss igenom allt! Det tror jag på i alla fall!

Ana ohebok habibi! ❤

~ av micorazoon på 19 augusti 2011.

Kommentera

 
