Dåligt….

Förlåt att har inte skrivit ett enda ord på ett tag. Har mått så jävla dåligt och mår fortfarande inte bra.

Det tog ungefär 4 dagar innan jag fick i mig en macka. Låg och tittade på film och passade på att köpa gräddfil, lättsaltade chips + coca cola.

Tänkte att ifall jag skulle få i mig det så är det i alla fall något. Potatis, salt som är ändå bra för kroppen. Speciellt när jag inte fått i mig något och kroppen behöver lite salt 🙂

Coca cola brukar oftast hjälpa om man mår illa och det är bra att få i sig socker med.

Lyckades äta en del chips med dipp och dricka lite coca cola 🙂 Det kändes bra och sen blir man törstig så dricker man lite vatten med. Fick knappt vatten annars i mig för allt kom ju ut.
Men inget kom ut då men mådde illa.

~ av micorazoon på 25 augusti 2011.

Kommentera

 
