Minska sakta…

Kunde äta ordentlig mat först i tisdags, så det höll på nästan en vecka. Men mådde fortfarande inte bra och knappt kunnat sova.

Det är rätt sent jag har somnat om jag sovit något. Bara försöka göra något och inte bara vrida och vrida.

Har lekt med mobilen för då går tiden också fortare och sen till slut somnar man. Hoppas detta går över snart bara, fast tror att det kommer att pågå ett tag.

Hatar mediciner!!! Visst det är bra att ha ifall man behöver, men är så jävla less på dessa mediciner!
Har ändå slutat med en hel drös med mediciner och det känns så himla skönt! Stolt över mig själv.

Sen har jag underbara vänner, familj, moster och min älskling fast han inte är här ännu. Fått hjälp av alla.
Älskar er!! ❤

~ av micorazoon på 25 augusti 2011.

Kommentera

 
