Kan det gå över nu?!?

Det är fortfarande sådär bra med mig faktiskt, verkar vara segt detta. Fast börjar tveka faktiskt att det skulle vara medicinerna mer, utan tror att det är något annat. Har som sagt har mått såhär i över en vecka nu. När jag slutade med insomningstabletterna så mådde jag på ett annat sätt än vad jag gör nu.

Så märker ju skillnaden hur jag mådde i mitten av förra veckan än jag mår idag. Men det gäller bara ta det lugnt och ta det lugnt, lyssna på kroppen. Sen är det ju också att har ju knappt sovit något på över en vecka heller. Hoppas det börjar ändra sig nu! Vill ju må bra nu!

Har som haft ena med det andra nu ett väldigt bra tag och när jag blivit bättre och mått bra, då har det kommit något annat. Det är som en vän sa till mig att ”nu räcker det för fan, att du har haft så mycket nu att kan du bara inte få må bra någon gång”. Ush.. ja ja, nu har jag fått klaga lite 😉

~ av micorazoon på 26 augusti 2011.

Kommentera

 
