Laptop kudde

Det  finns ju att köpa en bricka eller vad det nu kallas tex. från Ikea som man kan ha i famnen och datorn på tex. Men personligen tycker jag att dom är rätt stora och klumpiga eller det är så i min famn i alla fall, för har testat en sådan.

Om jag tex. sitter i rullstolen så kan jag inte ha den i famnen för den ryms inte för den är för stor. Nu kollar jag för skojs skull runt på internet samtidigt när jag ligger  och har skit ont bl.a. Då hittade jag detta.

Bilden är taget från designtorget.se

Personligen tyckte jag att denna var mycket snyggare än den som Ikea har. Ser ut som om den skulle vara lite mindre med.

~ av micorazoon på 30 augusti 2011.

Kommentera

 
