Vill ha!!!

Jag är riktigt svag för skor och ni som känner mig vet det och ni vet hurdan mängd  jag har när man öppnar skåpen 😉 Men skor kan man aldrig ha för mycket av, enligt mig i alla fall och jag älskar skor med klackar och då menar jag höga klackar.

Jag tycker skor med klack är så himla kvinnligt och hela hållningen blir så snygg. Jag önskar jag skulle kunna ha hur höga klackar som helst, men det som sätter stop för det är min vänstra fotled. För den är stelopererad vilket innebär att kan inte vicka med fotleden alls!! Men den är opererad så att den är inte helt rak alltså då menar jag 90 grader, utan den är vinklad ca 5 grader.

Det  innebär att måste ha klack i alla skor som jag äger, men kan inte ha för höga för hur ska jag då röra mig?? Sen är fotleden lite sned, det jag skulle önska mig är att foten är rak och att kan röra fotleden hur mycket som helst för att kunna bl.a. ha höga klackar. Det är något som kan göra mig smått irriterad eller less.. men det är inte så mycket att göra åt saken.

Men i alla fall, hittade dessa skor som jag skulle helt klart vela ha men för höga och för dyra. Men snygga är dom enligt mig i alla fall och den metallic trenden som är nu till hösten bl.a.

Bilden är lånad från Shopbop.com och skorna är av Alexander Wang

~ av micorazoon på 30 augusti 2011.

7 svar to “Vill ha!!!”

  1. Håller verkligen med dig, skor med klackar är väldigt kvinnligt! 🙂

    • Ja, verkligen men tycker att nuförtiden så använder inte folk lika mycket klackar som förr. Eller det känns lite så i alla fall… mer klackar för tjejer/kvinnor 😉

  2. Fina 🙂

  3. Köp klackar med platå framtill, hundra gånger snyggare! Sen skönare också dessutom.

  4. Till hösten blir det klackar på gumman! 🙂

Kommentera

 
