Elegant och bra till handväskor

Galgen till handväskan som jag skrev tidigare om, den är lite stor för dom som har lite mindre handväskor som jag kanske ofta har. För en sådan galge ryms kanske inte och ta med, men om man vill ha en mindre och tom en snyggare väsk hållare tex.

Då rekommenderar jag denna, mycket finare helt klart enligt mig i alla fall. Och har varit sugen själv att köpa en, men får nog vänta och fundera lite till. Den är samtidigt elegant på alla sätt tycker jag. Sen säljer Marielle fina och unika smycken som hon gör helt skälv, tänk om man själv skulle ha en sådan talang det skulle jag vara lycklig över 🙂

Bilden är från Marielle designs

Vad tycker ni?

~ av micorazoon på 31 augusti 2011.

Kommentera

 
