Lite kläder och inspiration..

Ligger och kollar runt på internet en massa olika saker och bl.a. kläder, smycken, väskor m.fl. Och det är alltid massa som man vill ha 😉 Det är rätt så mycket fina kläder som man skulle vela ha, tänk om man skulle bara kunna klicka hem en massa utan att behöva tänka vad det kostar.. *drömmer*. Dessa skulle jag bl.a. ha om jag skulle köpa, så dom får hamna i min önskelista 😉

  Dessa bilder är från Nelly.se. 1. Estradeur/Audrey Dress i Beige, 2. Diesel/ Perlikki Trousers i Armé-grön, 3. Cheap Monday/ Rozetta Sweater i Creme.

Klänningen tycker jag är både sexig, party men ändå elegant på ett sätt. Byxorna tycker jag är skit snygga och snacka att skulle vela ha dom, sitter ju så snyggt också och tröjan skulle passa att ha både med byxorna bredvid skulle jag tro och jeans eller egentligen kan man ha med short och kjol. Eller jag tycker det i alla fall.

Vad tycker ni? Dräglar även efter skorna 😛

 

~ av micorazoon på 31 augusti 2011.

Kommentera

 
