Acne skor

Jag kan ha rätt blandad smak när det  gäller det mesta faktiskt 🙂 Det finns en hel del kläder och skor bl.a. som jag vill ha och dom får hamna som sagt  i min önskelista. Brukar ni ha en sådan lista? 😉

Acne/ Melrose

Bilden är från Nelly.com

~ av micorazoon på 01 september 2011.

2 svar to “Acne skor”

  1. jag har ett jättebra tips om du vill köpa något på nelly.com!
    du kan köpa ett presentkort värt 300:- och bara betala 100:-. skitbra och inga konstiga krav finns! erbjudandet gäller bara i några dagar till så man får skynda på lite om man vill köpa. jag har redan köpt 😀
    här hittar du erbjudandet: http://juliaberg.se/2011/august/veckans-tips-67-rabatt-nellycom.html

Kommentera

 
