Bästa dusch o badolja!

Har ni använt någonsin något från Dermosil?? Om ni inte har gjort det så rekommenderar jag det varmt och det är väldigt bra produkter. Jag använder deras dusch olja bl.a. som är dryg och så himla bra, det är verkligen inte dyrt heller.

Har inte testat smink och andra grejer, men en av mina kusiner använder även andra av deras produkter och hon rekommenderar det varmt. Det är även skonsamt för huden, tänkte ta och beställa lite produkter därifrån igen. Det är länge sen jag beställde därifrån något och nu börjar dusch oljan ta slut och då är det dags att beställa lite.

Bilden är från dermoshop.se

Detta är dusch och badoljan jag använder bl.a. och ni ser att det är tex. ingen vatten i den och bl.a. är det c-vitamin i.

~ av micorazoon på 03 september 2011.

Kommentera

 
