Pukeberg Original

Skulle behöva hitta tak lampa till vårt sovrum och även en till assistentrummen, men jag vill helst inte ha en vanlig tråkig lampa eller en lampa alla har typ. Tycker om lampor som är snygga självklart men även annorlunda. Har än så länge inte hittat något passande.

Har oftast någon idé eller aning hur jag vill ha den, men kan inte förklara det bara men när jag väl ser lampan så vet jag och då blir det att ”den ska jag ha”. Hur är ni när det gäller lampor? Någon ni kan rekommendera som har såna fina lampor?

Gillar även bords lampor eller golvlampor i olika typer egentligen. Tänkte visa några lampor som jag tycker är snygga. Har nu varit och kollat på Urban Living.

Bilden är från Urban Living

~ av micorazoon på 04 september 2011.

2 svar to “Pukeberg Original”

  1. Har du kollat Kartells Fly? Den är riktigt snygg! Finns en del på blocket =)

Kommentera

 
