Banken har INGA pengar!!!!

Förra natten kunde jag inte sova av någon anledning och tur så gjorde det inget, för fick prata med min älskling! Han kunde inte heller sova så vi pratade på nätet och ni skulle bara gissa hur jag saknar honom!! Ni som inte vet så har han varit i Libyen nu i 9,5 månad!! 😦 Ni kan läsa lite mer om det i inlägget jag skrivit bl.a.

Det är helt sjukt, tänk att många eller de flesta har inte mat, vatten eller något annat det är riktigt fattigt och banken har inga pengar! För min älskling Abdu ska komma nämligen hem och har nu i ca 1-1,5 månad nu väntat på att kunna ta ut pengar från banken. Dom har inte den lyxen att kunna ta ut pengar i ett annat land tex.

Jag hade först uppfattat att man kunde ta ut Libyska dinar men inte dollar, men nu fick jag förklarat att folket kan INTE ta ut pengar ALLS från banken. Dom har inte dinar heller!!!!! Hur sjukt är inte det?!?? Jag säger bara jävla Gadaffi! Hur fan kan man göra så till sitt folk?

Jag hoppas hoppas så jävla mycket att Gadaffi och hans familj får stå till rätta om vad dom har gjort. Vet att delar av Gadaffis söner, fru, dotter osv. har flytt till Algeriet, tyvärr vilket jag inte fattar hur. Men i alla fall så hoppas jag att  Algeriet är smarta nog att utvisa hela den familjen tillbaka till Libyen för att få sitta i en fängelsecell hela deras liv och få gå igenom det dom gjort mot befolkningen.

Tror personligen att Gadaffi är kvar i Libyen någonstans och gömmer sig. Jag hoppas att folket kommer få fast honom och fängsla honom, gå igenom all tortyr och skit som han låtit befolkningen gå igenom. Det är min åsikt i alla fall. Det går nog inte en enda dag jag inte läser om Libyen för att hålla mig uppdaterad. Läste nyss bl.a. det dom skrivit på Aftonbladet. Vad tror ni om var han befinner sig?

~ av micorazoon på 06 september 2011.

Kommentera

 
