Marilotte one shouldered dress

Jag är  sån som tycker om olika typer av kläder egentligen och beroende vad jag är på för humör. Hittade den här en axlad dressenmissguided, men kunde tyvärr inte kopiera bilden så ni får en länk istället. Den är väldigt elegant tycker jag, lätt att man skulle kunna ha på den till en fest, middagsbjudning och bl.a. business woman 🙂

Vad tycker ni om den?

~ av micorazoon på 06 september 2011.

2 svar to “Marilotte one shouldered dress”

  1. Ok, men grönt blir nog smidigast, tror jag, plus att det var en riktigt läcker och djup grön ton. =)

    • Visst var den! 🙂 Helt underbar grön, i den grön skulle jag vela ha typ en skjorta eller kanske en kjol 😛

Kommentera

 
