Klänning med skjorta av chiffong

Det är grymt snygg med kläder som är gjorda av tex. chiffong eller att en viss del är endast av chiffong. Det gör så otroligt mycket för en plagg, jag tycker det kan se lyxigare ut eller festligare men det beror väldigt mycket om vad för typ av plagg det är i alla fall enligt mig.

Vad tycker ni om chiffong?

Det är väldigt inne med chiffong i en massa olika slag eller jag tycker det och varit så nu ett tag, fast nu blir det lite mer tycker jag. Jag tyckte den här klänningen var snygg och skjortan av chiffong gör att det ser ännu finare. Jag tycker det i alla fall.

Bilden är från Asos

~ av micorazoon på 08 september 2011.

Kommentera

 
