Vitt är alltid snyggt

Jag gillar vitt väldigt mycket, inte så att skulle vela ha vita väggar och vita möbler. Men däremot tex. ljus färg på väggen och sen vit soffa eller kanske ha en lite mörkare fondvägg och den väggen en vit soffa eller så. Tycker att vitt är så snyggt, stilrent och passar till allt och lätt att kombinera med så mycket.

Men det är ju smak sak helt och hållet, det ska vara enligt mig en varm och trivsam känsla som att i det rummet skulle du kunna bo. Så har vi här hemma, mycket ljust men ändå färgklickar. Ja, jag vet många av er har efterfrågat foton att hur det ser ut och jag ska 🙂 Vill bara först fixa fram gardinerna och sy upp dom både i vårt sovrum och vardagsrummet, för det är en hel del förändringar som kommer ske eller små förändringar.

Vad jag menar med förändringar? Att sy nya dekorations kuddar till soffan och vårt sovrum, ta undan vaser och annat smått och gått, sen ta fram nya istället så små plock. Har som inte kunnat göra ett skit nu när jag mått som jag gjort ett tag nu, vilket jag är oerhört less på. Men i alla fall så hittade jag dessa fåtöljer som jag också gillar 😛 Det är inte jätte stor skillnad egentligen från Fritz Hansens stol svanen, skillnad är det ja men inte jätte jätte stort egentligen.

Bilden är från Leoline

~ av micorazoon på 08 september 2011.

Kommentera

 
