Kommer ni ihåg denna?

Här för ett tag sen så skrev jag och publicerade ett inlägg som heter Lyx lägenhet och i den så fanns det med fåtölj i vit skinn som jag tyckte/tycker grymt mycket om.

Nu hittade jag den fåtöljen och ni skulle ha sett min ansiktsuttryck 😉 Ja ja, jag vet  det är också vitt men skit samma jag gillar dom men det finns andra färger och välja mellan om man inte skulle vela ha vitt.

Bilden är från Leoline

~ av micorazoon på 09 september 2011.

4 svar to “Kommer ni ihåg denna?”

  1. Vi har två sådana Barcelona i svart! Riktigt sköna att sitta i:)

  2. Ja man jag ju stött på alltför många såna. Det har jag också tänkt på! Många är ju inte pedagogiska och ödmjuka allt, och väldigt oprofessionella.
    Vad bra att dom är duktiga i Lund i alla fall =) Ja det är bra att du säger ifrån! Jag gör oftast det, men sist var jag så trött och förolämpad att jag gav mig till sist. Däremot gjorde jag klart för henne att om hon inte vet sjukdomen så vet hon inte doseringen heller. Nej hon är verkligen inte ok! Ja pappa fixade intyget, men på det stod det att det var en gång i månaden? Nån läkare i Söderhamn hade klantat till det och hörde fel eller nåt. Men nu är det ordnat med så jag ska få spruta idag =)

    • Men kommer du behöva åka typ till vårdcentralen eller sjukan varje gång? Eller är det hon korkade sköterskan på skolan? Ja, jag förstår att ibland orkar man inte säga ifrån heller. Man blir ju less för att behöva förklara sig o försvara. O man ska inte behöva göra det, tycker jag.
      Men skönt att höra att det löst sig i alla fall 🙂
      Styrke kramar

Kommentera

 
