Lite segt..

Jag är rätt så kraftlös just nu, så försöker återkomma lite senare med nya inlägg. Det har varit en händelserik kväll igår som gjort att är lite omtumlad och seg på alla sätt för hade svårt och somna.

Går inte in på vad som har hänt. Tackar så oerhört er som kom igår och för allt ni gör för mig! Skulle inte klara utan er! Ni är för underbara och mina fina sanna vänner! ❤ Älskar er!! ❤ ❤

~ av micorazoon på 09 september 2011.

5 svar to “Lite segt..”

  1. Jag får gå till en husläkare som är nära skolan en gång i veckan. Nej man gör ju inte det 😛 Ja jätteskönt =) Får se om jag får tyst på henne nu då när jag har mitt intyg 😉 kramar

    • Ja, tycker du ska göra det o slänga det rakt i ansiktet på henne! 🙂 Men skönt att det har fixat sig. Kram

  2. Ja jag får göra det! Ja huvudsaken att det ordnat sig nu ändå =) hoppas du har en trevlig helg! kramar

  3. TÄVLING!!
    Vinn ett par skit snygga svarta boots! Allt du behöver göra står på bloggen, så kika in!
    MVH

Kommentera

 
