Värre o värre…

Shit vilken jävla natt jag har haft!! Inte många timmar sammanlagt som jag sovit :/ Det jag gjort hela natten är och hosta som en idiot!

Jag får alltid en rejäl hosta när jag väl får hosta. Jag är helt slut i kroppen som jag hostat och ska alltid börja ta hostmedicinen. Men har inte det så ringde vårdcentralen och berättade så ska hämta ut det sen. Skönt så jag inte behöver hosta lika mycket i alla fall.

Förkylningen har också blivit värre och värre. Feber har jag med av och till. Jag har typ aldrig feber. Det är faktiskt länge sen sist jag var sjuk så det är bra. Får fortsätta att dricka kamomill te med honung och vila.

~ av micorazoon på 14 september 2011.

3 svar to “Värre o värre…”

  1. Tack så mycket! Ja det kändes väldigt fel så jag sa självklart nej =) Kragen kommer från H&M! finns för typ 100 kr nu med tror jag =) köpte den förra året. Fan vad tjatigt att vara sjuk =( hoppas du kryar på dig! kramar

    • Direkt jag är frisk så ska jag försöka ta och gå till H&M för att kolla hur den ser ut. Den kanske inte passar mig alls.. fast såg tidigare i alla fall att dom hade på barn en snygg päls väst. Så den är jag också sugen på 😉
      Men först får jag bli helt frisk. Tack 🙂

  2. Gör så! Ibland kan det ju se ut på ett helt annat sätt än vad man trott likson 😛 Krya på dig =)

Kommentera

 
