Fortfarande dålig..

Är fortfarande dålig o sängliggande. Feber, hosta, förkyld, tjock i halsen och ont i halsen.

Konstant trött, men det är inte så konstigt. Blir alltid så slut och kraftlös när jag blir sjuk. Hade först tänkt att jag ringer till vårdcentralen idag, men nja.. tror jag avvaktar lite till.

Ja, jag vet att är envis och inte ok att ha feber i ca 1,5 vecka typ men men. Det blir nog bra 😉 Dricker te med honung som är köpt direkt från bi odlare.

Men måste köpa en ny för den är nästan slut. Sen dricker jag varm svartvinbärs saft… gott *slurp*. Tycker ni om varm svartvinbärs saft? Eller vad brukar ni göra när ni är sjuka?

Nu blir det nog ligga och mysa med en film kanske.

~ av micorazoon på 19 september 2011.

2 svar to “Fortfarande dålig..”

  1. Tråkigt att du är sjuk 😦 Jag hoppas du snart kryar på dig! Kram

    • Ja.. det får vi hoppas på. Får väl ringa vårdcentralen imorgon och höra vad dom säger. Tack 🙂
      Kramar

Kommentera

 
