Ett bra tag nu..

Ush vad länge sen jag skrev något inlägg. Har varit sjuk nu i alla fall två veckor och lite till :/

Och sen har det hänt något annat med. Kommer ni ihåg för ett tag sen att berättade att hade fått ont i vänstra höften? I tisdags ringde min ortoped läkare Urban från Lund.

Och frågade hur det var och hur allt har gått med högra höften. Vilket har gått bra. Han sa sen att har fått brev av handkirurgen om att hon ska operera högra handleden och tummen i Lund. Och Urban opererar min vänstra fotled samtidigt.

Han sa att så när ska vi planera in operationen. Då sa jag att du… det är något annat med. Ok, vad har hänt? Jo, min vänstra höft är exakt likadan som högra var innan operationen. Har fruktansvärda smärtor. Han kollade på röntgen bilden och sa ja.. den hade ju börjat lossna lite lite. Men med andra ord har den lossnat rejält.

Han frågade sen att ok, vilken operation tycker du är viktigast? Helt klart höften för kan knappt sitta. Ok, men då tar jag in dig snart och opererar dig.

~ av micorazoon på 25 september 2011.

Kommentera

 
